alblasco bewerkt webMijn naam is Patty den Ouden - Alblas, eigenaar van Alblas Coaching & Organizing. Tevens echtgenote, moeder en freelance journalist. Na jaren in loondienst gewerkt te hebben in diverse administratieve en ondersteunende functies (o.a. bij één van de Big Four), ben ik op 1 juli 2015 gestart met mijn eigen bedrijf op het gebied van organizing en HRM & Office Support en inmiddels ook tekstuele ondersteuning. Een droom die uitgekomen is! Met Alblas Coaching & Organizing help ik particulieren, het MKB en ZZP om (administratief) orde op zaken te stellen en ondersteun ik hen in hun dagelijkse werkzaamheden. 


PERSOON
Ik omschrijf mezelf wel eens als een chaotische perfectionist die van aanpakken weet. Van nature niet de meest ideale combinatie, maar hierdoor weet ik wel wat chaos is en wat het met je doet (zeker wanneer je ook nog eens perfectionistisch bent). En hoe fijn het is wanneer alles op orde is. Zowel zakelijk als privé. 


Woorden die bij mij passen: 
✔ Sociaal, servicegericht en communicatief vaardig
✔ Ondernemend en accuraat
✔ Enthousiast en een harde werker
✔ Integer en betrouwbaar


MOEDER
Als moeder van drie kinderen begrijp ik hoe lastig het kan zijn om alle ballen in de lucht te houden. Werk, de zorg voor de kinderen, sociale verplichtingen, het huishouden, de thuisadministratie... Het lijkt wel of het steeds meer wordt. Hoe fijn is het dan wanneer je je in ieder geval geen zorgen hoeft te maken over je financiën en de thuisadministratie, omdat je deze op orde hebt en hiervoor een goed werkend systeem hebt? Ik help je graag bij het op orde brengen van je thuisadministratie, het verminderen van papieren ballast en het creëren van inzicht en overzicht in je financiën, zodat deze bal eenvoudig in de lucht blijft. 


ONDERNEMER
Als ondernemer begrijp ik dat administratie wellicht niet uw hoogste prioriteit heeft, maar ik weet dat dit wél heel belangrijk is. Overzicht in uw administratie en financiën vergroot uw draagkracht en versterkt de basis waar vanuit u werkzaam bent als ondernemer. Zomaar wat voorbeelden: u signaleert sneller facturen die open blijven staan en kunt hier dan ook tijdig actie op ondernemen, u kunt bij een accountantscontrole eenvoudig de benodigde papieren terugvinden en doordat u alles op orde heeft bespaart u tijd en geld. Samen zorgen wij voor een goede basis, zodat u zich kunt richten op het ondernemen en uw bedrijf. Ook op het gebied van HRM en zakelijke teksten zet ik graag mijn kennis en ervaring voor u in. 


Wilt u of wil jij graag nader met mij kennis maken om samen te bekijken wat ik wellicht ook voor u of jou kan betekenen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met mij op!

Alblas Coaching & Organizing is gevestigd in Gorinchem.